mandag 1. desember 2014

#12 JUL HOS KREATIV SCRAPPING - SERVIETTESKE



Jeg er virkelig glad i julen; mørketid med lys og varme inne, julesnø, gaver og god mat, familie og venner - og koselige små hilsener.

Hos KREATIV SCRAPPING er det i dag klart for en ny utfordring i bloggen. Denne måneden ønsker vi å se juleprosjekter. Hva du lager er opp til deg, bare det har med temaet jul å gjøre.

#12 VINTER/GLITTER
Jeg har laget en gaveeske med servietter - en fin liten gave som kan brukes igjen år etter år.


Jeg har brukt hvit kartong i bunnen og grønn til paneler bak mønsterarkene som er fra Maja Design. Juletrærne er laget med to ulike dies fra Marianne Design - bartre og julehus dekor. Stempeltekst fra Staz og hvit snurregren fra Kort & Godt. Jeg har brukt ovale dies fra Spellbinders bak teksten. Trærne er påført Aleene´s Glitter Snow effektsnø med litt ekstra glitter oppå (Ranger Clear Rock Candy dry glitter). Krystallgren, papirstjerne fra Kort & Godt, pyntebær og en sløyfebånd. De søte vottene finner du her.


 Inspirasjon fra vårt kreative designteam og utfordringen finner du her.


Premien denne gangen er et gavekort på 100 kr i nettbutikken.
  
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7ZVB2SA6BNkX0qKUr7MJ84Xy-mY7q4TDZRKqgnO04vlxowaT2GrukyXP8LmEbpPvLQq2laIjlqHpFkKHNauISLZHLh5UeoCYcmjw-7IBbfJZxWRtTKaLxYT5LipLScfqzuN2CmgrSR18/s1600/kreativ+srapping+-+nettbutikk-+logo.JPG 


Utfordringen vil gå frem til 28.12 kl 21.00

3 kommentarer:

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.