tirsdag 4. november 2008

Kreativ Hobbys utfordring - 20 julekort

Mitt første bidrag til Kreativ Hobbys 20 julekort utfordring (bedre sent enn aldri...) er et stjernealbum. Jeg har brukt to tekststempler fra Kreativ Hobby og håper de er godt nok synlige på bildene.

"Med ønske om en magisk juletid"- og "En stjerne skinner i natt"stemplene er fra KH og "Gledelig jul"stempelet er fra Norsk Stempelblad.
Jeg har ellers brukt swirlstempler fra Basic Grey, bling fra Global Hobby, selvklebende filtborder fra Panduro, diverse pynt (og mønsterpapiret på omslaget) fra MM's Fa La La serie, Bazzil kartong og diverse bånd.

#1






1 kommentar:

  1. Så herlig og flott stjernealbum!

    Jeg kunne visst trengt og vært på kurs for å lære å lage ett sånt,- de er så innmari flotte!! :) Med tid og stunder SKAL jeg begynne å scrappe bilder!! Foreløpig går det bare på kortlaging. Men man skal jo ha tid til alt!...

    Ønsker deg ei fortsatt fin uke! Og lykke til med resten av julekortene i denne utfordringen!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.