fredag 11. november 2016

Gaveeske - Ett trykk inspirasjon


Tidligere i uka delte jeg litt juleinspirasjon i form av et vinterlig kort fra Julehilsen. I dag har jeg lyst å vise dere en søt liten eske jeg har laget til dåpen til guddatteren min.

Den søte esken lukkes med magnet foran og inni er det en liten kommode med staffelikort oppå. Jeg har i tillegg laget et løst lite kort til å skrive en hilsen på.


Mal og trinn-for-trinn forklaring til esken finner du i augustutaven av Ett trykk - nr. 04/2016 fra s. 60.

Kanskje kan esken lages med juletema og gi rom til en liten julehilsen, litt godis eller et gavekort?



Vinn gavekort!

Vi i Ett trykk syns det er så hyggelig med tilbakemeldinger fra leserne våre og setter stor pris på de som følger oss.
Hver måned fremover kommer vi derfor nå til å foreta en trekning blant alle som har lagt igjen kommentarer i bloggen vår den aktuelle måneden. Vi trekker en tilfeldig vinner den siste dagen i måneden og vinneren får et gavekort på 300 kr. i nettbutikken vår.

Kreativ hilsen Camilla

1 kommentar:

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.