fredag 21. oktober 2016

Minialbumbrettekort - gaveidé

Nå har jeg lenge tenkt at jeg skulle ta opp igjen bloggingen snart, stakkars bloggen og følgerne mine, hvis det er noen igjen hihi, har ikke sett mye til meg i det siste. Det er ikke av mangel på lyst eller fordi jeg har sluttet å scrappe, men som småbarnsmor så har noe måttet blitt bortprioritert. 

Jeg tenker likevel at jeg vil prøve å få lagt ut prosjekter litt oftere, og det første i rekken er et minialbumbrettekort jeg har hatt kurs i med Ett trykk jentene på Stempelscrapmessa og på Bokhuset Libris Jekta Storsenter i Tromsø.


Minialbumet lukkes med magnet og har en tag-lomme med stemplet tekst som man kan skrive en hilsen bakpå...


... og en uttrekkbar trekkspilldel som kan inneholde bilder eller eventuelt tekst/stempler etc. 



Minialbumet kan også brukes som et ekstra fint brettekort - med eller uten bilder altså - mange variasjonsmuligheter. Det kan også lages uten trekkspilldelen og heller med for eksempel to tag-lommer med bilder inni på tagen. Mønsterpapirer og motiv stort sett fra Studiolight og stemplene er fra Norsk Stempelblad


Detalj

Fotografiene av min lille Ludvik 1 år er tatt av Trine-Lise Halmøy på Halmøy Foto i Tromsø.

2 kommentarer:

  1. Nydelig trekkspillkort. Og flott at du blogger igjen.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.