lørdag 21. mars 2015

Ett trykk feirer 10 år! Ny utfordring :D

Ett trykk jubilerer og har 10-års feiring i bloggen. I dag er det jeg som gjerne vil inspirere dere litt og invitere dere med på en ny utfordring.

Jeg har tatt utgangspunkt i Randi Thorsens gaveeske i Ett trykk 04/2013, hvor dere finner en flott trinn-for-trinn forklaring på side 44.


Jeg har brukt blomster fra Prima, metalpynt fra Tim Holtz og resinpynt fra Melissa Frances. De søte trestjernene er fra Studio Calico bakgrunnen er laget med gesso og stensil fra The Crafters Workshop.


Ellers har jeg pyntet med litt bånd, blondeserviett og perler av ukjent opphav og Washi tape.


Mønsterpapiret inni er fra Maja Design og jeg har ellers brukt hvit og kraft kartong fra Bazzill.



Utfordring #25:

Min utfordring til dere er å lage en venninnegave i form av en gaveeske. 

Hopp over til Ett trykk bloggen for å delta i utfordringen!

Esken trenger ikke være den samme som denne, men om dere vil lage den eller en variant er det absolutt lov. Forklaringen finner dere altså i Ett trykk 04/13.

Vi gleder oss til å se hva dere finner på!

Kreativ hilsen Camilla

4 kommentarer:

  1. Nydelig gaveeske,Camilla :-)

    Klem,Helle

    SvarSlett
  2. Så lekker eske! Du har en fantastisk stil Camilla :-) Sender deg en stor klem <3 Vennlig hilsen Cathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Cathrine, så koselig! 💗

      Slett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.