lørdag 1. november 2014

VINFLASKEESKE TIL JUL

Er vi virkelig allerede i november? Tiden flyr, men det er koselige tider, er det ikke? :) Tid for små forberedelser til jul, mørketid, tente lys og god stemning.

Jeg har hatt kurs på Bokhuset Libris og vi laget denne vinflaskeesken, som gjør seg litt ekrtra hvis man skal gi bort en flaske til jul. Trinn for trinn på denne modellen fant jeg her


Hos KREATIV SCRAPPING gleder vi oss også over denne tiden og har i dag en ny utfordring til dere i bloggen. Denne måneden ønsker vi å se prosjekter med jul og/eller snø:

#11 JUL/SNØ

Jeg har brukt kraftkartong i bunnen og hvit og rød kartong til paneler bak mønsterarket som er fra Papirdesign. Snøkrystallene er stanset ut med en puncher fra Martha Stewart og juletreet er laget med en die fra Marianne Design. Stempeltekst og hvit snurregren fra Kort & Godt. Jeg ha brukt sirkel- og scallopsirkeldies fra Spellbinders bak teksten og selve teksten er stanset ut med denne lekre La-La Land dien med sting rundt kanten. Snøkrystallene og trærne har fått på litt hvit gesso og Mica Flakes fra Melissa Frances. I bakgrunnen har jeg hvit bølgepapp, osteklut og en sløyfe i hvit musselin fra dinfantasi.

 Inspirasjon fra vårt kreative designteam og utfordringen finner du her.


Premien denne gangen er et gavekort på 100 kr i nettbutikken.
  
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7ZVB2SA6BNkX0qKUr7MJ84Xy-mY7q4TDZRKqgnO04vlxowaT2GrukyXP8LmEbpPvLQq2laIjlqHpFkKHNauISLZHLh5UeoCYcmjw-7IBbfJZxWRtTKaLxYT5LipLScfqzuN2CmgrSR18/s1600/kreativ+srapping+-+nettbutikk-+logo.JPG 


Utfordringen vil gå frem til 28.11 kl 21.00

1 kommentar:

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.