onsdag 1. oktober 2014

Ny utfordring hos Kreativ Scrapping - Lollipoper med babydesign

I dag er det ny utfordring hos KREATIV SCRAPPING og tema for oktober er BABY.  Det kan være kort, dekorerte bokser, altrede prosjekter, layouts, bleiekaker - akkurat hva dere ønsker, så lenge vi ser at temaet BABY er fulgt.


Jeg har laget noen søte små lollipoper med babytekst og nydelige mønsterpapirer fra Kort & Godt. Kjærlighetene er fine som pynt på en gave, man kan skrive til/fra på baksiden, eller for eksempel som bordpynt. Stempeltekstene er fra Norsk Stempelblad AS og på tekstene har jeg klistret en 1 inch epoxy pebble sticker. Disse tekstene passer perfekt i en 1 inch sirkelutstanser og 1 1/4 inch scallop utstanser. (1 1/4 sirkel og 1 1/2 scallop går også).

Resten av sirklene kan stanses ut med punchere eller dies alt etter hva man har, hvor mye av mønsterpapiret man vil skal synes og hvor mange lag papir man vil ha. Bruk limputer mellom noen av lagene for å få litt dybde. Jeg har brukt to tykke limputer oppå hverandre ved siden av sugerørene inni, for å bygge like høyt opp som sugerørene inni. Lim sugerørene fast med lim inni. Sugerørene kuttes til passe lengde i forhold til størrelsen på lollipopen, jeg har kuttet mine i to. Papirsugerør hos Kreativ Scrapping finner dere her.

Premien denne gangen er et gavekort på 100 kr i nettbutikken.
  
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg7ZVB2SA6BNkX0qKUr7MJ84Xy-mY7q4TDZRKqgnO04vlxowaT2GrukyXP8LmEbpPvLQq2laIjlqHpFkKHNauISLZHLh5UeoCYcmjw-7IBbfJZxWRtTKaLxYT5LipLScfqzuN2CmgrSR18/s1600/kreativ+srapping+-+nettbutikk-+logo.JPG 


Utfordringen vil gå frem til 28.10 kl 21.00
Lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.