tirsdag 5. august 2014

Bølgeskvulp og sand mellom tærne med G45 for Kreativ Scrapping

I dag vil jeg gjerne vise dere noen tags jeg har laget for KREATIV SCRAPPING med Graphic45.


Papirene fra Graphic45 er så inspirerende og morsomme å jobbe med fordi de har masse små detaljer man kan klippe ut og bruke til pynt, og arkene er så flotte sammen. 

GRAPHIC 45 - BY THE SEA


Jeg har brukt noen ferdige tags jeg hadde liggende, men du kan også lage dine egne. Jeg har også brukt litt brun og hvit bølgepapp. 


Alle papirene og motivene er fra 8x8 blokka i By the Sea serien


Nøkkelen er en resinfigur fra Prima og stjerna er fra Melissa Frances. Resin hos Kreativ Scrapping kan dere finne her. Ankercharm finner du her


Sjøstjerna er laget i Delight papirleire i en Mould-n-pour form. Til å lage avtrykket i formen er det brukt en resinfigur fra Melissa Frances.

Er ikke disse papirene herlige?! :D

Kreative klemmer fra Camilla 

4 kommentarer:

  1. Virkelig herlige og friske tags!
    Veldig fine kombinasjoner av papir, motiv og pynt! ♥
    Tusen takk for herlig inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Utrolig lekre tags Camilla, nydelige papirer som er utnyttet til fulle!
    God helg!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.