fredag 23. mai 2014

Maiutfordring hos Scrappelyst - Vår

Scrappelyst har en utfordring gående med tema VÅR

Her i Nord-Norge kan vi vel si våren har begynt å komme tuslende, men den føste vårfølelsen fikk jeg i år da jeg 1. mai helga var ved Mjøsa med Ett trykk jentene for ei hel helg med kreativitet og kos. Helga var helt fantastisk og inspirasjonen nærmest boblet over til tider :) 


 Jeg hadde lyst å scrappe noen bilder fra helga og har holdt LOen i en lystig stil med friske farger våren verdig. LOen ble også utgangspunkt for et kurs jeg nettopp har holdt på Bokhuset Libris, og deltakerne tok utfordringen med alle fargene på strak arm - herlig!


Herlige stickers fra SN@P!


Chipboards fra Wycinanka, piler stanset ut med Spellbinders dies Shoot!

5 kommentarer:

  1. Så herlig LO!
    Elsker de friske fargene og den lekne stilen
    Takk for at du deltar i vår-utfordringen hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Knallflott LO! Digger de friske fargene, og alle de flotte detaljene! Denne likte jeg virkelig godt!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    Linda :)

    SvarSlett
  3. Så herlig LO du har laget Camilla!
    Denne var virkelig frisk i fargene :D
    Fikk absolutt VÅR-følelse av å se på den!
    Liker veldig godt oppsette ditt og alle de små detaljene!
    Knallherlig LO :D

    Tusen takk for at du deltar på Scrappelyst sin utfordring VÅR :)
    Ønsker deg en fin dag!

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  4. For en fantastisk flott layout. De friske fargene gjør meg hoppende glad - her er vårstemningen på topp!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst :)

    Katrine, Scrappelyst

    SvarSlett
  5. Herlig Lo, Camilla. Leken og sprek. Takk for at du deltar på utfordringen vår.

    Wenche, Scrappelyst.

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.