lørdag 1. mars 2014

Ny utfordring hos Kreativ Scrapping #3 herre/gutt

Det har jammen blitt mars allerede folkens, og det er klart for ny utfordring hos KREATIV SCRAPPING.
Denne gangen har vi laget gutte- og herreprosjekter til dere og er spent på å se hva dere blir inspirert til å lage av utfrodringen:

GUTT/MANN

Jeg har laget et minialbum i kraftkartong med Sn@p! pyntekort fra Simple Stories og Bind-it-all innbinding.




Mange syns det er vanskelig å lage kort til gutter/menn, og det er ofte litt mer utfordrende å finne pynt. Det er utvilsomt mer stæsj der ute som blir ganske feminint. Det er også mye tøft av steampunkpynt å få, men det er kanskje ikke alltid man vil ha det riktig så mørkt og hardt.

Jeg syns det er stilig med kraftkartong og papir med litt enkelt design - gjerne litt retro. Sn@p! kortene til lommescrappingen er helt supre til dette, og selv om jeg også er veldig glad i blonder og blomster og lag på lag så syns jeg dette uttrykket er helt herlig.

Albumet skal etterhvert få bilder på sidene og tagene, som kan dras ut og man kan skrive og lime bilder på. Albumet mitt skal min kjære Kristian få og jeg skal lime inn bilder fra minner vi har sammen.



Resten av designteamet sine inspirasjonsbidrag kan dere se på KREATIV SCRAPPING bloggen her.

Takk for at dere titter innom bloggen min, legg gjerne igjen en liten kommentar, det er kjempekoselig:)

God helg!

2 kommentarer:

  1. Kjempeflott lite album. Regner med Kristian blir glad :-)

    SvarSlett
  2. Du er så utrolig flink Camilla og får det til å se så lekende lett ut... Flotte papirer og retrostæsj. Du kan få lage et til meg som minne etter våre to Stordascrappetreff ;) hihi
    Stor klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.