lørdag 15. februar 2014

12 TAGS OF 2014 med Tim Holtz - Februar

Jeg har laget en ny tag til Tim Holtzs 12 tags of 2014 utfordring :) 

Denne gangen skulle inspirasjonen være en tag til noen man er glad i - passende i disse Valentines Day tider. Min tag skal være til kjæresten min, Kristian som er min prins:) Derfor passet det fint med embossingen med krone og K øverst. Tim Holtzs innlegg kan dere se her.


Jeg har embosset tagen med en embossingfolder, svertet med Distress Ink i svart og rødt og pyntet med seambinding, metallpynt, stemplet tag, blonde, perler og en die cut stanset ut med Bigz die fra Sizzix.

 
Scrapp med hjertet bloggen har vi dessuten litt senere i dag ny utfordring i forkant av vårens treff - følg med!
Velkommen innom for en titt og bli gjerne med på utfordringen vår:)

1 kommentar:

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.