søndag 3. november 2013

Brettekort med Graphic45

Vi er kommet til november og jeg viser idag på bloggen til Kreativ Scrapping mitt siste Graphic45-prosjekt.
 

Vi i designteamet fikk tidligere i år velge hver våre måneder med de lekre arkene i Graphic45-serien Place in Time.

Jeg synes det er så moro å se alle de ulike prosjektene med disse arkene! Papirene er bare utrolig lekre. Jeg håper dere også blir inspirerte:)
 

Jeg har laget et brettekort som lukkes med magnet bak pyntepanelet foran. På forsiden har jeg blant annet brukt swirl die fra Marianne design, pyntesnurr fra Kort & Godt, seambinding og blomster fra Wild Orchid Crafts.


Øvekanten på tagen inni kortet er stanset ut med die fra Marianne Design og til borden er det brukt Martha Stewart sin Eyelet Lace puncher. Pynt og motiver ellers er klippet ut fra arkene.


Teksten inni er fra Kort & Godt.


Detalj av tag.


Bakside av tag. Syns det er så herlig med disse arkene at man bare i arkene selv har masse lekker pynt til prosjektene.
Ha en herlig kreativ dag alle sammen!
Klemmer fra Camilla

4 kommentarer:

  1. Dette var jo helt nydelig :) Flott brettet og så mange fine detaljer på disse arkene :) Takk for inspirasjon :) Klem Rita

    SvarSlett
  2. Du er en ener på å lage vakre kort vennen. Nydelige farger og flott bretting. herlig og inspirerende!
    Ha en fortsatt fin søndagskveld og en fin uke i morgen ♥
    Stor klem fra Jill

    SvarSlett
  3. Det var flotte ark og et kjempeflott kort. Likte godt brette-teknikken :-)

    SvarSlett
  4. Åh, Camilla, du lager så mye lekkert. Nydelig kort. Og så lekkert oppsett og design, og nydelige detaljer. Ha en fin helg, snuppa. Klem, Elizabeth :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.