tirsdag 1. oktober 2013

Kreativ Scrapping #10 Høst/Halloween


Det er oktober - og det betyr høst og Halloween:) Joda, Halloween er veldig amerikansk, og ikke alle er like glade i denne feiringen i Norge, men det er ikke det værste med en god anledning til en kostymefest:)

Jeg har scrappet noen bilder fra en stor Halloweenfest jeg hadde med noen venner for noen år siden. Vi hadde laget fingerkjeks og skikkelige gresskar, og pyntet hele leiligheten med svarte gardiner, edderkopper og spindelvev:) 


Jeg har brukt de tøffe mønsterarkene fra KaiserCraft - 13th Hour: Midnight, Evening, Dusk og Twilight. Til bakgrunnen har jeg embosset med den lekre Fran-tàge Aged Wine, sprayet med Color Shine Amethyst (elsker denne fargen!) og Dylusions Black Marble Ink Spray i tillegg til sort akrylmaling sammen med TCW stencil Mini Splats. Dies fra Sizzix: Weathered Clock og Mini Owl.

Detalj - Fran-táge/Weathered Clock:


Detalj - sprayet bakgrunn/Mini Owl:


Detalj - KaiserCraft mønsterark:


Har du lyst å være med på utfordringen? Flotte premier:) Stikk innom Kreativ Scrapping bloggen for å se de andre DT-medlemmenes herlige bidrag og bli med!

Nyt høsten - super scrappetid!

Klem Camilla

3 kommentarer:

  1. Flott LO, likte oppsettet veldig godt. Hærlig bilde :-)

    SvarSlett
  2. Dette er bare så utrolig lekkert Camilla ♥
    Jeg blir like satt ut hver gang jeg ser en lo fra deg, jeg synes du er så flink! HERLIG bilde av deg min vakre venn.
    Ha en fin dag og en deilig høstuke ♥
    Stor, stor klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.