tirsdag 30. juli 2013

Brettekort til herre

Mange syns det er vanskelig å lage kort til gutter og menn. Det er ikke alltid like lett å finne pynten til disse kortene.
Noen ganger, som med dette kortet, lar jeg mønsterarkene bli hoveddelen av pynten. Jeg har i tillegg laget et litt morsomt brettekort, funnet et kult vintagemotiv og stanset ut pynteelementer med  Sizzixdies.
Kortet er fra et kurs jeg holdt i vår på Bokhuset Libris på Jekta Storsenter.
Sizzix dies Martha Stewart punch Vintagemotiv Brettekort Folding card

 Kortet har to tags - en med skrivefelt og en med tekst. Stempeltekst fra Staz.
-->

Idéen til brettingen har jeg hentet hos Marianne Skjelstad http://mariannespapir.blogspot.no/2013/03/dobbelt-tagkort-med-tutorial.html, men jeg har endret litt på det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.