søndag 11. november 2012

Herrekort til farsdag - DT Ett Trykk

I dag er det dagen for å hedre alle de flotte pappaene der ute, og min pappa er intet unntak - en super pappa som jeg er kjempeglad i:)

Gratulerer på farsdagen!

Dette kortet har jeg laget til min pappa.



Materialer:

Mønsterark fra Graphic 45 - On the boulevard og Pion - Gamla bilar.
Stempelet og bruskorken med epoxyklistremerke er fra Norsk Stempelblad AS.
Martha Stewart Flourish kantstanser ("bartepunchen" - passende til farsdag). 
Pennesplitt fra Tim Holtz og knapper fra Basic Grey.



God farsdag til alle pappaer og god søndag til dere alle!


1 kommentar:

  1. Heldige pappaen :) Må jo innrømme at bruskorka va ganske kul her da ;)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.