lørdag 13. oktober 2012

Free standing pop-up card

Nok et kort fra en tid tilbake (har visst endel liggende som jeg ikke har fått lagt ut på bloggen, gitt...) - denne gangen et pop-up kort jeg ga til mamma på morsdagen - laget til februarnummeret av Ett trykk. Malen kan du finne i bladet (01/12) og en videotutorial kan du se her.
Motivet er fargelagt med blyanter og terpentin.

Bildene er ikke så bra, men håper dere bærer over med meg.



Kortet når det ligger flatt.

Jeg hadde litt problemer med å få kortet til å stå oppreist uten at "boksen" også bøyde seg oppover, så min smarte samboer kom med ideen om en knapp som kunne holde kortet nede - ikke så dumt!

1 kommentar:

  1. Kjempefin! Du e så flink. Har du begynt å kose deg med fargeblyantene? Bestillte seff til meg selv også, når jeg skjønte at de egentlig er "billige" :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.