fredag 11. februar 2011

Cute Card Thursday #151 Hearts & Flowers






Ukens utfordring hos Cute Card Thursday er i riktig valentines- og morsdagsånd - hjerter og blomster. Jeg har laget en av disse bok-eske kortene som min søster har fått i bursdagspresang. Koste meg skikkelig med denne bokeska og det kommer garantert til å bli fler:) De nydelige arkene er fra Maja Design, stemplet med fuglen er fra Inkido og tekststemplet er fra North star stamps. Wenches tutorial på hvordan man lager slike bøker finner du her.

5 kommentarer:

  1. Bok boksen din ble bare nydelig :)
    Du er så flink å trekke sammen mange elementa som eg iallefall ikke med engang tenkte blir bra, men du får det til å se perfekt ut gang på gang! Likte veldig godt kordan du har satt det perlekjedet inn mellom blomstern og den fuglen med glossy er prikken over i`en :)

    SvarSlett
  2. De bokboksene er bare så fine! Tror kanskje du må vise meg hvordan du gjør det, siden du er min scrappeguru, he he ;)

    SvarSlett
  3. Denne var skikkelig Lekker! Har kjempelyst til å prøve å lage en slik en...
    Nydelig pyntet.... Den fuglen er Vakker altså.. og Perlebåndet er prikken over ién....
    Lekker! Tenker søstra di ble gla! :o)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.