onsdag 29. desember 2010

God jul!

Jeg vil med dette ønske alle sammen en riktig god romjul! Det har ikke vært så mye nytt herfra på en stund, mye å gjøre de siste dagene før jul, og siden jeg har reist på juleferie uten kabelen til kameraet mitt så blir det nok ikke lagt ut noe nytt før over nyttår... MEN jeg kommer sterkere tilbake:) Benytter samtidig anledningen til å takke for alle koselige kommentarer i året som gikk - tusen takk alle sammen, jeg setter STOR pris på å høre fra dere!

Julehilsen fra Camilla

1 kommentar:

  1. Hei hei :)

    Er en elendig blogger for tiden...
    Usikker på om jeg svarte deg på spørsmålet ditt - for lenge siden...
    Rub-onsene jeg har brukt her: http://bibbisdillerier.blogspot.com/2010/11/thanks-for-being-you.html

    er iallefall fra Melissa Frances :)

    Ønsker deg et godt nytt år! :)


    Johanna

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.