fredag 24. april 2009

Venninnegave




En liten venninnegave til en venninne jeg setter veldig stor pris på. Glasset er et syltetøyglass (Noras Hjemmelagde, syns de har så søt form) som jeg har lagt blonde og hamptråd rundt, dekorert med blomster, bling og perler, og en tag med 100% venn stempel. Lokket har jeg først malt hvitt og deretter malt med antique linnen crackle paint. Oppå har jeg limt på en sirkel med notepapir (svertet rundt kanten) som jeg har lagt på et lag Studio multi medium matt (sånn man bruker i transferteknikk blant annet, et slags lim som forsegler overflaten litt). Glemte å ta bilde av det, men inni lokket har jeg laget en "håndlaget av" etikett med sirkelstempelet fra Stempelgledes Grunge Collection, også lakket over med multi medium. Glasset er fylt med fin sjokolade:)

Nå skal jeg svinge meg rundt og se om jeg rekker å være med på ukens Sukkersøtt:)

Riktig god helg alle sammen!

1 kommentar:

  1. Åhhh så nydelig venninnegave!
    Så lekkert pyntet og nydelige detaljer!
    Denne kommer nok til å bli satt pris på :)
    Ha ei flott helg,
    klem fra Maya :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.