onsdag 15. oktober 2008

Scrappekos med kurs



Jeg har akkurat kommet fra kurs som jeg holder i butikken vår Bokhuset Libris i Tromsø. Vi har hatt kurs hver onsdag i oktober i ulike sider av scrapbooking og idag laget vi retro-LOen min. Vi har fortsatt et av småkursene igjen, og i tillegg skal vi ha to kurs i stjernealbumet. Det har vært SÅ hyggelig å holde kurs og å se at alle koser seg, blir kjent, lærer nye ting og blir inspirert:)
Så hvis dere er innom bloggen min så tusen takk alle sammen! Håper dere også koser dere like mye som meg:)

Gleder meg til neste gang, da er det eksplosjonsalbum!

Gla-hilsen fra Camilla

1 kommentar:

  1. Hei gla-camilla ;-) Så koselig at du likte kortet mitt, takk for skryt :-) Hva har du shoppa i dag da? Spennende! Ja, vi må få til en dag med litt fargelegging. Søndag skal vi i 1-årsdag, men kan hende jeg kan komme på kvelden. Ellers passer det for så vidt godt mandags kveld :-) Vi kan høres i helga. Spent på å se om det kommer et nytt innlegg her i morgen hvis du skal ha en kreativ natt ;-) kos

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.