fredag 10. oktober 2008

Dekorert album med 3D-motiv





Jeg trengte et eksempel til butikken min på et dekorert album (det er et hvitt pappalbum uten pynt når man kjøper det) og også noe for å demonstrere 3D-motivene fra Panduro. Slo like godt to fluer i ett smekk og lagde et album med 3D-motiv. Og siden jeg er så glad i katter, ble det selvfølgelig et 3D-motiv med katt:)

Materialer: Udekorert, hvitt pappalbum, 3D-motiv fra Panduro, blonde klippet av en bluse (...), diverse bånd og knapper, alfabetstickers fra Pictura, papirblomster fra, sort fotokartong, mønsterark fra Panduro (Once upon a time), håndlaget-av-stempel fra Global Hobby. Blomstene er jeg litt usikker på hvor jeg har fått, kjøpte dem på messa i Lillestrøm i vår, men husker ikke fra hvem... Litt synd for syns de er så fine så skulle gjerne hatt fler.

1 kommentar:

  1. Jeg er jo så heldig å ha fått en titt på dette lekre fotoalbumet IRL, og det er virkelig flott! Flott fargekombinasjon og stilig effekt med 3d kattepusene :-) Gleder meg til å lage stjernealbum i morgen :-) Kos

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter innom - legg gjerne igjen noen ord om du har lyst så jeg ser at du har vært her.